zondag 6 augustus 2017

Snel klaar project met een leuk resultaat

Wat ik net zei die naadip wil niet zeggen dat mijn creatieve brain dood is ;-) . Ik moet bezig blijven , en zo een snel klaar project geeft dan ook snel voldoening.
Wat heb je nodig?  T-shirt of body , flex , cameo en pers en je kan aan de slag.
Pinterest staat er vol van  dus ideeen genoeg.
Ik maakte al enkele dingen voor Lenn maar ook als babycadeau, juffencadeau noem maar op . super leuk om te geven en te krijgen.
Mijn flex en andere bedrukbare spulllen haal ik vaak bij silhouetteshop , Heel dicht bij mij in de buurt op 10 min sta ik daar , zalig. Voor diegenen die dat geluk niet hebben , de service is super hele snelle levering !
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.