dinsdag 29 december 2015

Toch even wat leuke ontspanning inlassen

Hier zijn we weer , eventjes geleden nu , wat op de sukkel met pijnlijke gewrichten , reuma genaamd, vies beestjes die mij het naaien eventjes  een stop toe roept op dit moment .
Stofjes bestellen online lukte dan weer wel ;-) zeker toen Spoonflower weer aankondigde dat de gratis zending eraan kwam.
Zet u schrap maak u klaar je hebt 24 u de tijd ;-) .

Vaak staan er wel afbeeldingen te wachten op de pc die dienst moeten doen bij het bestellen van mijn zelfgedrukte stoffen. Eentje ervan was deze heb het zowel in katoen als in tricot. Hopeloos verliefd op deze afbeelding , dat kleuren pallet geweldig mooi !


Omdat het naaien mij dus even niet afging maar ik het toch voelde kriebelen dacht ik ga gewoon is proberen een longsleeve zit tenslotte snel in elkaar. Ik gebruikte het zonen09 patroon Billie.
Ideaal want veel langer had het toch niet mogen duren , lang zitten is een marteling evenals teveel doen op een dag , doseren noemen ze dat. Wel ik heb een poging gedaan om dan maar heel even actief bezig te zijn op een dag, en eerlijk het was genoeg activiteit maar wel goed gedaan die ontspanning.

Super blij met het resultaat :-) .
Maar dan alles mooi vast leggen op beeld de volgende uitdaging , zelfs zonder pijnopstoot is dat nu niet mijn beste vak. dus ik schakelde de hulp in van Fb deed een oproep onder mijn vrienden en wat bleek er waren toch enkele mensen die dat wel zagen zitten waaronder Wendy .
Een madam met 3 prachtige kids die mij steeds kan omverblazen met de foto's van haar kindjes altijd super mooi. Wat was ik blij dat ze mij aansprak en dat ze dat zag zitten;

Niet veel later richting bos en zetten ze zet dit resultaat neer, prachtig gewoon.
Bij deze dikke merci wendy XXX .

Broekje is een Jacob model van zonen09



















10 opmerkingen:

  1. Waaaaaaaaaauuuuuuw, dit is werkelijk PRACHTIG!!!!!!! Inderdaad een magnifiek stofje! Is het van spoonflower zelf of had jij het zelf ontworpen met een afbeelding? Ik vind het zo jammer dat ik de gratis verzending gemist heb, maar misschien verhuizen we binnen enkele,maanden naar Amerika en dan haal ik mijn schade wel in :-) ik ben verder niet helemaal,mee met je blog, maar het lijkt me dat je in een heel ellendige periode zit. Heel veel moed ermee!!! Hopelijk brengt het nieuwe jaar je beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Barbara , dank je wel , het is idd een zelfgedrukte stof doe ik meestal altijd bij spoonflower. Wat leuk zeg dat je in Amerika gaat wonen dicht bij de bron ;-).
    De rest van de blog is geen geklaag zenne ;-) en de miserie valt nog mee hoor allé er zijn ergere dingen e maar 't is lastig steeds de pijnen en zeker met een hoofd vol plannen en de goesting om van alles te doen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Mirel! en veel courage met de reumamomenten, ik hoop dat ze snel voorbij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey mamasha , dank je wel , en ik hoop het eveneens , ben zo een bezige bij :-p

      Verwijderen
  4. Wat een mooie combinatie! Eenvoudig maar door de stofkeuze echt heel hip en leuk! Ben verliefd op het stofje en de uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super knap, zowel de Billie als de Jacob. Super stofje! Ik neusde ook al vaak bij Spoonflower, maar kan maar niet beslissen welke kwaliteit van stof ik zou nemen. Welke neem jij voor 'tricot'?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Joke zou eens moeten nakijken , ik heb de laatste keer zo een stalenboekje mee besteld aan 2 euro of zoiets echt super makkelijk om een idee te krijgen hoe de stof voelt . Ik laat het snel weten.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.