zondag 14 juni 2015

eens iets anders

Soms zit er iets in mijn hoofd en dat moet er dan ook gewoon uit :-). Een tipi tent voor mijn jongens , na lang zoeken op het net naar de juiste tuto heb ik er eentje gevonden maar toch mijn eigen draai een gegeven , ze moest groter . mijn oudste is 10 en gegarandeerd dat die ook nog wel het plezier ziet in een tipi tent maar dan geen mini versie.
Dus , aan de slag . Boomstammen stof had ik nog liggen , perfect , helaas niet voldoende want zo een reuze tipi tent vraagt wel wat stof. Neem nu net dat het stoffenspektakel was niet ver van de deur , dus hup daarheen. Mij laten verleiden door een eigenlijk veel te dure waterdichte stof maar soit dat geeft de aanzet tot maken want dat zou enorm zonde zijn.
Even wat zweten en zwoegen aan de naaimachine en dit is het resultaat .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.