zondag 30 oktober 2016

Setjes ik hou ervan

Deze stof verscheen enkele weken geleden op de fb pagina van Madeline de stoffenmadam http://www.destoffenmadam.be/nl/.
 Meteen zag ik er een hemd in voor Lenn. Iets niet te gewoon , apart maar toch mooi van kleur voor de donkere winterdagen.
Ik zocht verder in haar webshop naar een stof voor een bijpassende jacobbroek van zonen09 http://www.zonen09.com/  ,want zoals de titel aan aangeeft ik hou ervan setjes te maken , een geheel maakt alles af.
De zon was van de party daar hebben we dan even van genoten ook.








22 opmerkingen:

  1. Super mooi! De kleuren staan je zoontje dan ook prachtig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kei tof setje! jou Len staat volgens mij met alles ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Saskia X hij heeft het geluk de genen te hebben van zijn pa dus zijn bruin vel ook en dan dat blond kopke 😁

      Verwijderen
  3. Wat een schoon manneke! Zalig hemd trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou ook van setjes maar ik moet bekennen, het komt vaak op tijdgebrek aan... maar deze is prachtig ! love your style

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier vaak ook maar 1 per 1 en dan lukt dat wel πŸ˜‰

      Verwijderen
  5. Knap gedaan! Het is niet de stijl die mijn zoon goed zou liggen maar jouw zoon staat er schitterend mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige set!!! Mooie outfit en mooie zoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, weeral prachtig! Het hemdje brengt fleur in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.