woensdag 9 december 2015

Een naaidipje maar..............

Op het moment gaan we door een serieuze naai dip :-( , wat is de oorzaak , de donkere dagen korte dagen of misschien wel al een groot verzadigd naaigevoel wat de winterkledij betreft , zou wel kunnen als ik de kleerkast bekijk. Maar toen viel deze in de bus :-)


 
Mijn favoriet kledingmerk Lily Balou verkoopt zo nu en dan ook hun stofjes bij Mondepot.Dit kan ik niet laten liggen .
En stilaan klauteren we terug omhoog en kijken we uit naar de lange dagen met heel veel zon.
 

Mijn kleine man als model voor de wintercollectie van Lily Balou <3

 
Wordt dus vervolgt ......
 

5 opmerkingen:

  1. Oooh, en ik dacht dat het je oudste was die hard leek op mijn achterneefje dat ook in die fotoshoots zit :-) Seb, met zijn donkere haartjes ook opzij gekamd zoals je zoontje :-) Ik kon voorlopig nog weerstaan aan de stofjes bij Mon Depot maar als ik die binnenkort op alle blogs ga zien verschijnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor het is mijne jongste rakker , mijn oudste past helaas al niet meer in Lily Balou :-( .
    Ik zou niet te lang meer wachten want je bent daar snel te laat ;-) .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mooie stofjes doen de goesting meteen weer komen, dat kan ik goed begrijpen! Wij wachten op het vervolg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.