maandag 2 november 2015

toen Lenn eindelijk groot genoeg was voor de jacob

Eindelijk zou ik zeggen de jacob van zonen 09 .

Lenn is bijna 3,5 en nu pas kan ik hem de jacob aanmeten. Moet er wel bij vertellen dat Lenneman niet groot is voor zijn leeftijd 95 cm nu. I

k maakte maat 92 volgens het patroon , was wel mooi maar veel te groot aan zijn poep. Patroon werd erbij genomen en wat aangepast , we gingen vooral voor smaller aan de poep en aan de beentjes waardoor de olifantenpijp ook wat smaller werd. PERFECT !

Het stofje komt uit mijn eigen winkeltje :-p , nee hoor heb geen winkel al begint dat er bijna op te lijken :-) .
Ik combineerde deze keer met een gekocht hemd van Fred & Ginger en een cardigan van H&M. Schoenen zijn van stones & bones. De jacob heeft mijn hart gestolen er gaan er zeker nog heel veel volgen .

Super leuk patroon met alweer heel veel mogelijkheden. Wie het nog niet heeft kopen zou ik zeggen ! Het patroon kan je hier vinden http://www.zonen09.com/

Hij had het broekje de dag ervoor ook al aan vandaar een niet zo gestreken exemplaar op de foto ;-).


http://www.fredginger.com/index.cfm?x=0&y=1

12 opmerkingen:

  1. jajaj die werd hier ook heel veel gemaakt , helaas nu willen ze hem niet meer :(( al probeer ik toch stiekem othon er nog eens in te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en het gewoon wat smaller maken onderaan , denk dat ze dan wel weer verkocht zullen zijn? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof! Ik moet nog even wachten, denk ik. Flor is nu bijna 2.5j, maar ook erg klein (maatje 86), dus hopelijk tegen volgende winter een kast vol Jacobjes en Cisses.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lenn zal nu in zijn broekje net maat 92 dragen de 86 zal net te nipt zijn ( hij heeft vrij korte benen) dus denk wel dat je ja tegen de zomer al eens aan een jacob kan wagen mits de nodige aanpassingen zoals ik heb gedaan.

      Verwijderen
  4. Oh Mirel, een perfect plaatje, echt. Supermooie Jacob. Blij dat je zoon er groot genoeg voor is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch een zalige broek he! Hij staat er dan ook super mee, die brede pijpen, daar ben ik zot van

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.